Friday 26 October 2018

Salotos su žiediniu kopūstu.

Išskyrus tai, kad aš mėgstu gaminti, aš taip pat mėgstu ir ragauti kitų paruoštą maistą.
Nesu maisto ekspertė, bet puikiai žinau kas man skanu, o kas - nelabai.
Šios salotos man labai patiko, gal todėl, kad vietoj krabų lazdelių naudojau karališkų krevečių skonio lazdeles ( nežinau ar yra tokių Lt., bet pas mus jų galima rasti kiekviename pc. ir man daug skanesnės šios lazdelės už krabų lazdeles). Tačiau jei tokių nerasite, naudokite krabų lazdeles.
  
4 asmenims, apie 15 min.

3 pomidorai,
200 gr. karališkų krevečių skonio lazdelių ( krabų lazdelių),
2 skiltelės česnako,
1 šalotinis svogūnas,
1/2 žiedinio kopūsto,
3 v.š. majonezo,
pagal skonį druskos,
pagal skonį maltų pipirų,
žiupsnelis smulkintų krapų.

Pomidorus perpjaukite per pusę ir išimkite sėklas ir pomidorus supjaustykite kubeliais.
Lazdeles supjaustykite griežinėliais, česnakus išspauskite.
Žiedinį kopūstą išskirstykite mažais žiedynais, perliekite karštu vandeniu ir nusausinkite. Sudėkite į pomidorų mišinį. 
Svogūną supjaustykite mažais kubeliais ir įmaišykite į masę.
Dėkite majonezą, pagardinkite druska, pipirais ir krapais. 
Gerai išmaišykite.



No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...