Tuesday 12 May 2020

Tinginių šokoladinis tortas

Aš ir mano šeima nesame išprotėję dėl šokolado ir jo gali nebūti. Visi mano sekėjai puikiai žino, kad su desertais aš nerandu bendros kalbos ir mums ne pakeliui. Bet kai šį tortą pamačiau Ig, tai iškart pasakiau sau:pabandom?
Darbo tikrai nedaug, skonis irgi puikus, o ir produktų nereikia viso kalno, užtenka viso labo tik 5 :)
Jeigu ir jūs kaip ir aš nedraugaujate su rimtais desertais, bet kartais taip norisi gabalėlio prie kavos, tai šis tortas kaip tik jums.

700 g maskarponės sūrio
1 didelis apelsinas arba 2-3 mandarinai
2 pakeliai Selga sausainių
200 g sviesto
150g juodo šokolado

Sausainius sutrupiname iki smulkių trupinių.
Ištirpiname sviestą ir sumaišome su sausainiais.
Tortinę išklojame kepimo popieriumi. Į ją beriame sausainius ir suspaudžiame.
Tirpiname šokoladą puode, kuriame buvo sviestas, po truputį dedame maskarponę ir maišome, kad masė taptų vientisa. Išspaudžiame apelsino sultis ir gerai išmaišome. Supilame šokolado masę ant sausainių pagrindo ir dedame į šaldytuvą nakčiai.
Puošiame pagal poreikius.

p.s. aš gaminau iš pusės normos.

Šaltinis:paprasta gaminti.

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...