Wednesday 24 October 2018

Svarbu.

Atėjo ta diena, kai turiu tai parašyti.
Kelias dienas galvojau kaip pasielgti ir pagaliau apsisprendžiau. Aš daug pastangų įdedu į savo darbą ir jį labai myliu, tad man nevisvien, kur publikuojami mano receptai.
Pradžioje rašymo leidau į kairę ir į dešnę visiems publikuoti, bet dabar aš to nenoriu... Nenoriu, kad mano receptai atsirastu neaiškiuose portaluose, kurie net neatsiklausia ima mano ( ir ne tik mano) darbus ir net nesiteikia nurodyti autoriaus.Paskutinis lašas buvo šiandien, kai ieškodama vieno recepto atradau savo darbus net rusiškame portale. Viskas! Gana! Užteks piknaudžiauti mano gerumu ir nuo šiol griežtai DRAUDŽIU NAUDOTI MANO RECEPTUS VISIEMS, išskyrus: žurnalams su kuriais aš dirbu ir portalams Lietuvė , LaMaistas, Lapino puota ir Kitchen Me.
Visiems kitiems sakau ačiū ir sėkmės ieškant receptų šaltinių kitur, bet ne mano bloge :)

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...