Saturday 27 June 2020

Cukinijų užkandukai

Kažkada viena maisto tinklaraštininkė rašė:perkeliu visus receptus į fb ir tinklaraštį uždarau, nes fb geriau.
Išpūčiau akis:kaip? Na man asmeniškai tinklaraštis yra lyg vaikas, vis rašau į jį, o jei nerašau, tai grįžtu receptų peržiūrėti savo pietums. 
Tinklaraštis man svarbus ir jo tikrai nekeisčiau į fb ar Ig. Vis dažniau kyla mintis, kad būtent fb puslapį noriu panaikinti ir likti tik prie tinklaraščio ir Ig.
O ką manote jūs?

O dabar rašau receptą, kurį labai mėgsta australai ir manau, kad patiks ir jums, nes šiuos užkandukus puikiai valgys ir vaikai, galėsite pasiimti į gamtą ar net prie jūros. Galite kepti tiek keksiukų formos, tiek per visą skardą ir atvėsus supjaustyti norimo dydžio gabaliukais.
Patogu valgyti, skanūs tiek šilti, tiek šalti.

5 kiaušiniai
150 g savaime kylančių miltų
375 g cukinijų
1 didelis svogūnas
200 g kumpelio ar keptos vištienos
150 g tarkuoto sūrio
60 ml aliejaus

Įkaitiname orkaitę iki 170 C.
Dubenyje išplakame kiaušinius. Į kiaušinių plakinį palaipsniui beriame miltus ir maišome, kad neliktų gumuliukų. Dudedame tarkuotą cukiniją, smulkintą svogūną, kumpį, tarkuotą sūrį, pilame aliejų ir gerai išmaišome.
Dedame masę į keksiukų formeles ir kepame 20 min., kol iškeps.
Jei kepsite skardoje, tuomet laiką prailginkite iki 30 min.



1 comment:

  1. Sveiki draugai, džiaugiuosi galėdamas pasidalinti patirtimi, kurią turėjau dirbant su daktaru Ajayi, išgyvenu sunkius santykius, nes mano metų sužadėtinis staiga pasakė, kad turėtume atšaukti vestuves, kad jo nebedomina. Aš buvau sutrikęs ir maldavau, kad tęstume savo planus tuoktis, bet mano sužadėtinis atsisako, tai paskatino mane ieškoti pagalbos kitur, štai kaip aš sutikau daktarą Ajayi internete ir paaiškinau jam savo situaciją. Daktaras Ajayi padarė meilės burtą, o mano sužadėtinis grįžo po kelių dienų ir atsiklaupė atsiprašyti. Gydytojo Ajayi dėka esame laimingai susituokę. Susisiekite su daktaru Ajayi Whatsapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com Tikiu, kad jis taip pat galės jums padėti.

    ReplyDelete

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...