Monday 2 March 2020

Varškėčiai su kivi padažu

Mano virtuvėje gimsta mažai patiekalų su varške, nes šeimoje tik aš mėgstu ją.
Visada keista skaityti, kai mamos rašo, kad jų vaikai mėgsta varškėtukus, varškėčius ar kitus patiekalus iš mūsų vaikystės. Maniškiai bėga kiek kojos neša, net neįsiūlau paragauti.
Tačiau nėra to blogo, kas neišeitų į gerą:man lieka daugiau :)
Šiuos varškėčius jau nepamenu kur buvau užmačiusi, tik ten dedami buvo šokolado lašeliai. Aš nusiteikusi buvau išbandyti tą receptą, bet ...mistiniu būdu dingo šokoladas iš mano spintelės. Tada sugalvojau, kad visai nieko būtu įdėti razinų. Ok. Gavosi geriau nė tikėjausi.
O kur dar kivių padažas netikėtai gimęs galvoje. Žodžiu buvo pusryčiai geri.

500 g varškės
2 kiaušiniai
1 šaukštelis kepimo miltelių
3 šaukštai cukraus
1 šaukštelis vanilinio cukraus
5 šaukštai miltų
2 šaukštai razinų
aliejaus
4 kivi
1 laimo žievelė
2 šaukštai laimo sulčių
2-3 šaukštai cukraus

Varškę sutrinkite su cukrumi, vaniliniu cukrumi ir kiaušiniais. Suberkite miltus, kepimo miltelius, razinas ir viską išmaišykite.
Išminkykite tešlą ir aliejumi pateptomis rankomis formuokite varškėčius. Kepkite juos įkaitintoje keptuvėje su šlakeliu aliejaus. Kepkite, kol gražiai apskrus ir iškeps.
Padažui nulupkite kivius ir sutrinkite su trintuvu. Kivių masę sudėkite į nedidelį puodą, supilkite laimo sultis, įtarkuokite laimo žievelę, berkite cukrų ir ant vidutinės kaitros maišant pakaitinkite, kol cukrus ištirps ir masė taps vientisa.
Į lėkštę dėkite varškėčius ir užpilkite padažu.



No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...