Wednesday 11 September 2019

Riestainiai su silke

Nežinau kaip jums, bet man būna dienų, kai nesinori kilti nuo sofos, kai akis įkyriai bado neplautos grindys ar kavos puodelis kriauklėje, kai nuotaika nekokia ir vaikštau bambėdama. Nepaisant visų mano bambėjimų, mano ponas Samtis visada turi kantrybės išklausyti mano bambėjimus,apsikabina ir visada pasako, kad viskas yra gerai.
Štai ir dabar išleidus abu mokinukus į mokyklą, mes turime laiko sau. Nuo kitos savaitės aš bėgsiu į universitetą, o ponas Samtis į darbą, tad sau laiko kaip ir nebus, tad mėgaujamės dabar.
Iki pilnos laimės trūksta tik tokio skanaus sumuštinio, kurį visada valgome pasimėgaudami.

2 asmenims, 5 min.

2 riestainiai(nesaldūs)
4 silpnai sūdytos silkės filė gabaliukai
1 sauja šviežių salotų mišinio
1/2 svogūno
1 silpnai sūdytas agurkas

Riestainius perpjauname per pusę. Ant apatinės riekutės dedame salotas, griežinėliais pjaustytus agurkus, pusžiedžiais pjaustytus svogūnus.
Silkę nusausiname popieriniu rankšluosčiu ir uždedame po du gabaliukus ant sumuštinio. 
Uždedame kita riestainio pusele ir mėgaujamės.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...