Monday 29 July 2019

Akcija.

Pradedu savo įrašą nuo to, kad aš vėl organizuoju akciją:"Padovanok knygą kaimo bibliotekai". Praeitais metais ši akcija pranoko mano lūkesčius, nes buvo surinkta virš 300 knygų. Tad šiemet vėl noriu surengti tokią akciją.
Kodėl organizuoju tokias akcijas? Todėl, kad kaime gyvena žmonės, kuriems nėra jokių pramogų, o skaitymas- belikusi tik viena pramoga jaunimui ir pagyvenusiems žmonėms.
Kaip kalbėjau su bibliotekos vedėja, praeitais metais gautos knygutės buvo noriai skaitomos, mylimos... O tai man labai paglostė širdį, kad ne veltui dariau tokią akciją.
Aš pati iš kaimo kilusi, vaikystėje dažnai bėgdavau į šią biblioteką knygų, o dabar noriu skaitymo džiaugsmą dovanoti kitiems.
Nelikite abėjingi, padovanokite nors po 1 knygą bibliotekai ir suteikite malonumą skaityti tiems, kurie nusipirkti naujos knygos sau negali leisti.
Knygos nebūtinai turi būti naujos, gali būti ir skaitytos, bet gerame stovyje, nesudriskusios, nelabai senos, o tokios, kurias patys mielai imtumėte ir skaitytumėte :)
Jei norite prisidėti prie akcijos, kuri vyks iki rugpjūčio 23 d., prašome susisiekite su manimi ir susitarsime, kaip knygutes galėsite perduoti man. O aš jas pristatysiu į kaimo biblioteką Jurbarko rajone.
Juk taip gera daryti kažkam gerą :)

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...