Sunday 16 June 2019

Kotletai su džiovintais abrikosais

Mano receptų sąraše patiekalų, kuriuos dar pakartočiau yra ne tiek ir daug. Ir tikrai ne todėl, kad jie būtų neskanūs ar nenusisekę. Oi, ne. Tiesiog manyje gyvena didelis noras vis kažką naujo gaminti, atrasti, išbandyti. O juk tiek daug yra derinių, kuriuos noriu išbandyti savo virtuvėje. Tai tarsi neišsenkanti erdvė, kurioje pilna improvizacijos, žaidimų... 
Šiandieną buvo taip, kad vaikai užsinorėjo makaronų su mėsos padažu, o aš...kotletų. Tai teko gaminti du kartus, nes norėjau, kad visi būtu sotūs ir laimingi.
Mano kotletai šį kartą su įdaru, kuris man labai patiko. Paprastai žmonės į kotletų vidų deda džiovintas slyvas, o aš ne taip kaip visi, pas mane turi būti atvirkščiai :) Aš dėjau džiovintus abrikosus. Skanu, tikrai, tikrai...

4 asmenims, apie 40 min.

500 g kiaulienos faršo
2 kiaušiniai
1 mažas svogūnas
1 šaukštelis džiovintų žolelių mišinio ( raudonėlis, dašis,bazilikas)
100 g džiovintų abrikosų
pagal skonį druskos
pagal skonį maltų baltųjų pipirų
1 st. džiuvėsėlių
aliejaus kepimui

Džiovintus abrikosus užmerkite šiltame vandenyje ir išmirkykite.
Į faršą berkite džiovintas žoleles, druską, pipirus, įtarkuokite svogūną, sudėkite kiaušinius ir gerai išmaišykite. Galite masę į dubenį mesti iš aukščiau, taip į masę pateks daugiau oro ir kotletai bus puresni.
Formuokite nedidelius kotletus ir į vidų įspauskite po abrikosą (jei abrikosai dideli, tuomet perpjaukite pusiau), apvoliokite džiuvėsėliuose ir dėkite į keptuvę su įkaitintu aliejumi. Kepkite iš abiejų pusių, kol kotletai iškeps.
Tiekite su norimu garnyru.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...