Wednesday 22 May 2019

Kokosiniai sausainiai su šokoladu

Pirmoji metų pusė nuo manęs pabėgo tokiu greičiu, kad ko gero net greičiausias bėgikas nepasivytu  :) Žinot kas tame yra smagiausia? Netikėtumai, sutikti nauji žmonės, įvykiai, kelionės. Aš esu iš tos kategorijos žmonių,kurie tiki, kad net ir tie dalykai, kurie šiuo metu atrodo lyg juodi debesys, iš tiesų atneša galimybe augti ir tobulėti.
Esu labai patenkinta, kad mano darbus pastebi vis didesnė auditorija žmonių, kad prisijungiu prie šaunių komandų, projektų... Matau skirtumą tarp pirmų savo darbų ir dabartinių ir man taip smagu, kad nesustojau, o patobulėjau.
O kalbant apie tobulumą, tai yra kur tobulėti ir ko gero niekada nebus tos ribos, kad gana, jau viskas, nėra daugiau kur kilti. 
Kalbant apie šiuos sausainius, tai ko gero visos žinote, kad nemėgstu jų kepti.Įdedu į orkaitę viena forma, o iš traukiu - kita. Tačiau skonio prasme šie sausainiai-tobuli. Nėra per saldūs,minkšti, tirpsta burnoje. Tai puikus desertas prie puodelio kavos.

apie 20 vnt. apie 75 min.

200 g sviesto
100 g cukraus
1 šaukštelis vanilinio cukraus
450 g miltų
2 šaukšteliai kepimo miltelių( aš jų nedėjau, nes pas mane savaime kylantys miltai)
1 stiklinė kokoso drožlių
50 g šokolado drožlių ar mažų saldainiukų kepiniams

Kambario temperatūros sviestą trinkite su cukrumi ir vaniliniu cukrumi, kol pasidarys puri masė.
Įmaišykite miltus, kepimo miltelius, kokoso drožles ir išsukite.
Dėkite tešlą 30 min. į šaldytuvą.
Iš atšalusios tešlos formuokite sausainius ir į juos įspauskite šokolado.
Dėkite suformuotus sausainius į skardą ištiestą kepimo popieriumi ir kepkite 160 C orkaitėje apie 20 min.
Skanaus.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...