Wednesday 19 December 2018

Žiedinio kopūsto salotos.

Kur buvus, kur nebuvus, štai ir aš su nauju receptu.
Kiek tas naujas jums, negaliu pasakyti, bet man, tai naujiena.
Šias salotas buvau mačiusi jau prieš kelis amžius ( šypt), bet man kažkaip keistai atrodė: apvirtas žiedinis kopūstas ir nevirta morka. Atrodė didžiausia nesąmonė. Tikrai.
Ir atidarius šaldytuvą, o ten nežinau kokiu būtu atsirado net du žiediniai kopūstai. O vargeli, ką daryt???  Iš vieno išviriau sriubą ( receptas bus vėliau), o ką su kitu... Prieš akis iškilo matytos salotos pas Ingridą. Gal išbandyti? O jei nepatiks? Bala nematė, darom.
Kaip tarėm, taip padarėm ( aišku aš pagal savo fantaziją) ir voila...Super.
Kadangi dėjau veganiško salotų kremo ( rasite visuose pc Maxima), tai šios salotos karaliaus ir ant šventinio stalo.
Patikėkite manim, kokios skanios salotos.

4 - 5 asmenims, apie 20 min.

1 nedidelis žiedinis kopūstas,
1 poras,
1 - 2 morkos,
3 v.š. veganiško salotų kremo arba majonezo,
1 žiupsnelis druskos,
1 žiupsnelis maltų pipirų.

Žiedinį kopūstą išskirstome mažais žiedynais ir apverdame sūdytame vandenyje. Išvirusius nuvarviname ir išpjauname kotelius.
Morką nulupame ir sutarkuojame burokine tarką.
Poro baltąją dalį supjaustome žiedais.
Visas daržoves dedame į dubenį, dedame veganiško salotų kremo, pagardiname druska bei pipirais. Išmaišome.
Puikios salotos tiek prie kepsnio, tiek valgyti vienas.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...