Monday 17 December 2018

Vokiškas tinginys "Kalter Hund" ir dovanos.

Žiemą gerai, žiemą būna Kalėdos...
Tai žodžiai iš vienos dainos, kuri man patinka.
Kaip norit, taip sakykit, bet aš jau užuodžiu šventes ir labai jų laukiu.
Va ir dabar, sėdžiu ir sudarinėju pirkinių sąrašą ir planuoju vaišes šventiniui stalui.
O ką jūs dėsite ant šventinio stalo? Pasidalinkite idėjomis.
Tarp maisto tinklaraštininkų vyksta kalėdinis žaidimas "Kalėdų Senelis Slapukas", kurio metu keičiamės dovanomis iki tam tikros sumos.
Mano slapukas buvo konkurso organizatorė, jo siela Viktorija iš Receptų medis. Dovanėlė mano namus pasiekė šeštadienio ryte, kai aš dar užsimiegojusi gėriau kavą. Iš pradžių net pasimečiau, nes nesitikėjau taip greitai sulaukti dovanėlės. Ačiū Tau, Viktorija.
O dabar pasidalinsiu receptu, kurį vokiečiai labai mėgsta "Kalter Hund".Kažką panašaus jau esu gaminusi ir receptą rasite fb. puslapyje, o šį kartą šis skanėstas gamintas pagal orginalų vokišką receptą.
Kažkuo primena mūsų numylėtą tinginį, tik čia sausainiai nelaužomi, o dedami sveiki. Darbo tikrai nėra daug, o skonis turtingas.
Išbandykite.
p.s. nuotraukų nėra daug, nes nebuvo kada fotografuoti :)

1 nemažas gaminys, apie 30 min. + laikas šaldytuve.

300 gr. juodo šokolado,
75 gr. cukraus pudros,
200 gr. sausainių,
2 kiaušiniai,
1 v.š. kokybiškos kakavos.
150 gr. kokoso sviesto.

Vandens vonelėje ištirpiname kokoso sviestą su juodu šokoladu. Šiek tiek atvėsiname.
Dubenyje suplakame cukraus pudrą, kiaušinius ir kakavą iki vientisos masės. Į plakinį po truputį pilame pravėsusią sviesto ir šokolado masę. Išmaišome gerai.
Į stačiakampę kekso formą įtiesiame maistinės plėvelės ir šokoladine mase patepame dugną. Dedame sausainius palikdami nedidelius tarpelius, kad nesiliestu, vėl pilame šokolado, vėl sausainiai... Taip viską susluoksniuojame. Viršutinis sluoksnis turi būti šokolado.
Dedame į šaldytuvą, kad gerai sustingtu.
p.s. aš viršų apibarsčiau migdolo drožlėmis, nors orginaliame recepte jo nepuošia.

Šaltinis:oetker.de



No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...