Saturday 29 December 2018

Pyragas su vynuogėmis.

Pralėkė dar vieni metai. Žaibo greičiu. Nepajutau, nespėjau pasimėgauti į valias.
Artėja nauji ir tikiuosi jie bus geresni nė buvę.
Ačiū visiems, kurie sekėte mano įrašus, komentavote, rašėte žinutes, palaikėte... Tikiuosi kitais metais ir toliau stebėsite mano darbus, o aš pasistengsiu tobulėti.
Ačiū visiems užsakovams- draugams, kurie manimi tikėjote, siųlėte išbandyti savo produktus, dovanojote prizus konkursui... Tikiuosi aš jūsų nenuvyliau ir toliau draugausime.
Ačiū žurnalų redaktorėm, kurios matė mano akyse aistą tam, ką darau ir pasiūlė prisijungti prie žurnalų. Jūsų dėka, aš pradėjau tobulėti, atrasti naujus skonius. Ačiū.
Ačiū lietuviškiems portalams, kurie publikavo šiais metais mano darbus.
Ačiū visiems jums, nes be jūsų nebūtu ir Samčio užrašų.
Džiaugiuosi, kad esate mano gyvenime.

O dabar noriu pasidalinti labai skaniu pyrago receptu, kurį kepiau vakar.
Taip jau gavosi, kad namuose per mano žioplumą atsirado nemažas kiekis vynuogių. Valgyti šiaip jas-nuobodu, tad reikėjo pasukti galvą ir kažkaip panaudoti.
Gimė puiki mintis:o gal pyragas išeitu iš jų? Pabandom.
Kas ragavo, visi gyrė ir kartoti prašė po dar vieną gabaliuką.
Išbandykite.

150 gr. cukraus,
1 v.š. cukraus pudros,
100 gr. migdolo drožlių,
500 gr. vynuogių be kauliukų,
3 kiaušiniai,
200 gr. miltų,
200 gr. sviesto,
1 a. š. kepimo miltelių.

Minkštą sviestą išsukite su cukrumi, įmuškite kiaušinius ir gerai išplakite.
Įmaišykite migdolų drožles, miltus ir kepimo miltelius. Gerai išmaišykite.Sudėkite nuplautas vynuoges ir dar kartą gerai išmaišykite.
Kepimo skardą išklokite kepimo popieriumi ir supilkite tešlą.
Kepkite 40 min. 190 C. orkaitėje arba, kol pyragas iškeps.
Atvėsinkite.
Apibarstykite cukraus pudra.

2 comments:

  1. As toki pyraga vadinu greitpyragiu, tai vienintalis pyragas kuri megstu kepti ivairiai varijuodama su priedais, bet su vynuogem dar nebandziau, isbandysiu, aciu uz ideja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kartais tikrai pravartu turėti nors vieną tokį pyragą, kad netyčia užklydus svečiams butu kuo pavaišinti.Tikrai rekomenduoju išbandyti su vynuogėmis ir galbūt bus pats mėgstamiausias pyragas.Smagiu atėjusių metų :)

      Delete

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...