Saturday 8 December 2018

Pikantiška silkė.

Šeštadieniais aš mėgstu gaminti. Tikrai.Labai. Nežinau kodėl, bet šeštadieniais aš niekur neskubu, visa šeima būna namuose ir tada aš užsidarau virtuvėje ir sukuosi kvapų jūroje. Galvoje gimsta daug idėjų ir aš bandau jas įgyvendinti.
Šią silkę išbandžiau šiandien, nes noriu pasirepetuoti naujus receptus prieš didžiąją dieną.
Skonis maloniai nustebino, o kvapas... Kvapas toks jaukus, naminis. Kvepia šventėmis.
Išbandykite ir jūs.

5 asmenims, 20 min.

4 silpnai sūdytos silkės filė,
1 svogūnas,
2 morkos ( didelės),
1/2 a.š. cukraus,
1 sauja dž. spanguolių,
1 sauja graikiškų riešutų branduolių,
1 v.š. cinamono,
1 v.š. aguonų,
aliejaus kepimui.

Keptuvėje įkaitiname aliejų ir apkepiname smulkintus svogūnus.
Kai svogūnai suminkštės ir įgaus auksinę spalvą dedame sutarkuotas morkas, pabarstome cukrumi ir uždengus troškiname apie 10 min. ant silpnos ugnies.
Į keptuvę suberiame spanguoles, smulkintus riešutus, aguonas ir cinamoną. Viską patroškiname dar 5 min.
Atvėsiname.
Silkę supjaustome juostelėmis ir sudedame į silkinę. Užklojame silkę daržovių patalu.

Šaltinis:rasta idėja Beatos žurnale, bet keista pagal mano skonį.

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...