Sunday 30 September 2018

Žiedinio kopūsto salotos.

Žinot, tinklaraščio rašymas man tik į gerą. Atrandu naujus skonius,turiu galimybę išbandyti naujus produktus, surandu naujų draugų. Mano gyvenime atsirado žmogus, kurį dabar jau drąsiai galiu vadinti draugu...Ingrida. Su ja susipažinome, kai ji laimėjo berods patį pirmą mano konkursą ir nuo to laiko ji seka visus mano receptus, pakomentuoja, palaikina. Tapome draugėmis ir kasdien susirašome veidaknygėje ( facebook), paguodžiam viena kitą, paskatinam, jei reikia ir šikna viena kitai paspardom, kad tik nesustoti, nenuleisti rankų. Ji, kaip ir aš rašo maisto tema, tik kolkas fb., bet tikiu, kad su mano įsikišimu ir tinklaraštį pradės rašyti, nes tik tada mano akimis žmogus yra blogeris :)
Šiandieną aš Ingridai pasiguodžiau, kad mūza apleido, nuotraukoms minčių nesugalvoju, o gal tiesiog tingiu galvoti...Ji manę puikiai supranta, nes irgi yra pakvaišusi dėl maisto gaminimo kaip ir aš :P  Ir ji kaip visada davė man pylos ir aš vėl pradėjau tikėti, kad aš galiu rašyti, aš galiu fotografuoti...Aš galiu :) 
Va, ir netikėk, kad internetinės draugystės nėra stiprios. Yra. 
Šias salotas skiriu Ingridai, nes jai prižadėjau jomis pasidalinti savo bloge, nes plepant eilinį kartą su I., aš bėgiojau į virtuvę su šaukštu pakabinti šių salotų :) 
Šių salotų receptą radau prieš kelis metus viename žurnale ir nuo tada laikas nuo laiko pagaminu šeimai ir draugams.
Man jos patiko, neabėjoju, kad ir jums patiks.

1/2 žiedinio kopūsto,
2 pomidorai,
1 poras,
10 krabų lazdelių,
petražolių pundelis,
3 šaukštai majonezo,
druskos pagal skonį,
baltų maltų pipirų pagal skonį.

Žiedinį kopūstą išskirstome žiedynais ir nuplikome. Susmulkiname, kotelius pašalinkite.
Pomidorus perpjaukite pusiau, pašalinkite sėklas ir susmulkinkite mažais gabaliukais.
Poro baltąją dalį supjaustykite pusžiedžiais arba ketvirčiais( kaip jums labiau patinka).
Krabų lazdeles supjaustykite kubeliais,  petražoles susmulkinkite.
Sudėkite viską į dubenį, pagardinkite druska, pipirais ir išmaišykite su majonezu.



No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...