Wednesday 26 September 2018

Gnocchi su padažu.

Prabėgo nepastebimai vasara, o su atslinkusiu rudeniu atpėdino ir ligos. Šį kartą kritau aš vos tik pradėjusi lankyti paskaitas.
Nieko, išsikapstysiu ir aš dar dainuosiu...
O kol esu apsiginklavusi arbatomis ir nosinėmis aš noriu pasidalinti receptu, kuris buvo gamintas senokai, tik į blogą atkeliauja dabar.
Gnocchi - tai italų klasikinis patiekalas, kuris mėgstamas tiek seno, tiek jauno.
Paprastas, bet pasakiško skonio, o kartu ir toks jaukus.
Bulvių ir grybų skonis toks puikiai žinomas mums. Aš tikėjausi gal tokio labiau wouuu, bet valgydama jutau tą tokį pažįstamą skonį, kuris buvo iš močiutės virtuvės. Pasirodo juos gamindavo jau mūsų močiutės, tik nežinojom, kad tai GNOCCHI, mums jie buvo tiesiog bulvių virtinukai. 
Prie šių virtinukų galite patiekti padažą kokio tik tuo metu pageidaujate, tiks viskas. O aš pasigaminau su grybų ir šoninės padažu, nes taip man skaniau :P

2 asmenims, apie 30-40 min.

400 gr. bulvių,
150 gr. miltų,
3 šaukštai krakmolo,
1 kiaušinis,
200 gr. grybų,
50 ml. grietinėlės,
100 gr. rūkytos šoninės,
1/2 svogūno,
aliejaus,
žiupsnelis muskato riešuto,
druskos pagal skonį.

Bulves išvirkite su lupenomis. Atvėsinkite, nulupkite ir gerai sutrinkite arba sumalkite.
Į bulves suberkite miltus, krakmolą, įmuškite kiaušinį ir gerai suminkykite.
Ant miltais pabarstyto stalo suvoliokite piršto storio ritinėlius ir supjaustykite 2 cm. storio gabalėliais ( aš dar šiek tiek spustelėjau lengvai šakute).
Į verdantį vandenį dėkite druskos ir įpilkite šlakelį aliejaus. Sudėkite Gnocchi ir virkite apie 5 min.
Į keptuvę dėkite supjaustytą šoninę, smulkintus svogūnus ir pakepinkite, kol svogūnai suminkštės. Suberkite smulkintus grybus ir pakepinkite kelias minutes. Supilkite grietinėlę, berkite muskato riešuto, druskos ir patroškinkite porą minučių.
Į dubenį sudėkite gnocchi ir užpilkite padažu.





No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...