Monday 25 November 2019

Šiltos lašišos salotos

Dauguma mano draugių kurios turi susikūrusios savo fb. puslapius skundžiasi, kad jų įrašų nerodo žmonėms, kurie yra jį pamėgę. Gal ir yra tame tiesos, nes Facebook yra pelno siekianti organizacija ir jei nori, kad apie tavę žinotu daugiau žmonių-būk malonus susimokėk.
Aš asmeniškai nepirkau nė vieno sekėjo, nemokėjau niekada už mano puslapio reklamą ir ateityje nežadu to daryti.
Maža to, kad mes patys pasirenkame ką norime matyti ir ko ne. Na ir kas, kad esu paspaudusi puslapiui didelį nykštį(patinka), bet jei po to puslapio žinutėmis nespausiu jokio "Patinka" ar kitaip neparodysiu, kad jis man įdomus, aš su laiku nebematysiu jokių įrašų iš šio puslapio. Tad praktinis patarimas:jei ir toliau norite matyti mano įrašus, visada duokite suprasti po mano(ir ne tik mano) įrašais, kad jums tas turinys yra įdomus ir norėtumėte jo matyti daugiau :)
O dabar po ilgos tirados rašau salotų receptą, kurį gaminau seniau, bet dėl tam tikrų priežasčių viešinu tik dabar.
Salotos išties labai greitai pagaminamos, skanios ir jomis visai negėda pavaišinti svečius.
Prieskonių žuviai naudojau minimaliai, tik druska, pipirai ir šiek tiek "Vegeta natur" žuvies prieskonių. Žuvies skonis atsiskleidė visu gražumu, o pati žuvis buvo minkšta ir sultinga.

2 asmenims, 10 min.

2 saujos rukolos lapelių
1/2 gerai sunokusio mango
6 vnt vyšninių pomidorų
1 šaukštelis pinijos riešutų
150 g lašišos filė
žiupsnelis druskos
žiupsnelis maltų pipirų
žiupsnelis žuvies prieskonių
kreminio balzamiko acto
aliejaus kepimui

Žuvies filė nuplauname, nusausiname ir pagardiname druska, pipirais ir žuvies prieskoniais.
Keptuvėje įkaitiname šlakelį aliejaus ir dedame lašišos filė kepti. Kepame ant vidutinės kaitros po 3-4 min.
Į lėkštes dedame salotas, per pusę supjaustytus pomidorus, kubeliais pjaustytus mango. Dedame iškepusią žuvies filė(vieno kąsnio gabaliukais), užberiame riešutus, pašlakstome kreminiu balzamiko actu.
Tiekiame, kol salotos šiltos.
Receptas sukurtas draugaujant su Vegeta natur.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...