Wednesday 13 June 2018

Balandėliai keptuvėje ( apsimetėliai)

Kartais aš taip pasiilgstu tokių kaimiškų patiekalų, kur nereikia nieko sverti, matuoti, seikėti, skaičiuoti...Tiesiog dedi ir dedi, o skonis puikus.
Dievinu paprastus, kaimiškus patiekalus. 
Pamenate prie ridikėlių sumuštinių rašiau, kad ieškojau keptuvėj kepamų balandėlių recepto savo sename mokyklos laikų sąsiuvinyje? Tai va, nežinau nė kur jis rastas ( receptas), nei kaip aš sugalvojau jį užrašyti, nes tada man desertai patiko, bet faktas, kad jis užrašytas, ne kartą gamintas ir mano giminėje jis irgi ne kartą ruoštas.
Nežinau ar tai tinginių, bet darbo yra. Man jie patinka, vaikai irgi puikiai valgo juos, o kitą dieną pašildyti būna dar skanesni.
Ilgai galvojau publikuoti ar ne, nes nuotraukos nėra tokios, kad sakytum:kaip skanu ir gražu. Bet taip norėjau pasidalinti su jumis paprastu patiekalu.

8 asmenims, apie 1.5 val.

600 gr. vištienos faršo,
1 st. virtų ryžių,
1 nedidelis kopūsto ( naudojau pailgą, nes jis man labai patinka),
1 kiaušinis,
1 svogūnas,
2 morkos,
4 šaukštai pomidorų padažo ( naudojau aštrų),
2 šaukštai grietinės,
200 ml. sultinio ar vandens,
aliejaus kepimui,
druskos pagal skonį,
maltų pipirų pagal skonį.

Dubenyje sumaišykite faršą, kiaušinį, druską, pipirus ir virtus ryžius.
Formuokite nedidelius kotletukus ir lengvai apkepkite keptuvėje su šlakeliu aliejaus.
Svogūnus supjaustome kubeliais, morkas sutarkuojame, o kopūsta supjaustome rėželiais.
Imame didelę keptuvę ( naudojau wok) ir joje su šlakeliu aliejaus apkepiname morkas ir svogūnus. Kai daržovės suminkštės, sudedame kopūstus, užpilame sultiniu, sudedame kotletus, supilame pomidorų padažą ir grietinę ir ant lengvos ugnies troškiname apie 40 - 50 min., kol daržovės išsitroškins.
Skanu su bulvėmis virtomis, bet galima ir be jų.

Šaltinis:mano mokyklinis sąsiuvinys.







No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...