Saturday 30 June 2018

Izraelietiškos salotos.

Ar ir jūs turite tokią savybę išbandyti kaskart kažką naujo? Aš dažnai išbandžiusi naują receptą ir jei šeima įvertina jį palankiai, džiūgauju "kaip skanu" ir pasižadu sau, kad šį receptą tai jau tikrai gaminsiu vėl ir  vėl... Tačiau praėjus kuriam laikui ir prireikus gaminti pietus aš ir vėl ieškau kažko naujo.
Šis receptas rastas viename bloge ir man jos puikiai tiko prie vištienos. Autorė Sylvia siūlo skirti laiko šiom salotom, nes reikia supjaustyti visą kalną daržovių mažais gabaliukais, bet skonis atperka visa šį vargą :)
Aš naudojau Druskos namai Atlas Spring salt, kuri man čia tiko ir patiko, bet jūs galite naudoti kokią turite, skonis tikrai nenukentės. Taip pat čia puikiai tiko ir jų produkcijos pipirai grūdeliais, kuriuos sumalus kvapas pasklinda virtuvėje).
Tad jeigu ir jūs kaip ir aš ieškote naujų skonių savo virtuvėje, prašom išbandyti šias salotas, nes produktų savo šaldytuve tikrai rasite.
Lai būna šios salotos jums puikus priedas prie lauke keptų kepsčnių :P

6 asmenims, 20 min.

2 dideli pomidorai,
1 ilgavaisis agurkas,
1/2 svogūnas
1 raudona paprika,
1 geltona paprika,
1 pundelis petražolių arba galite naudoti žolelių rinkinį),
1 citrinos žievelė,
1/2 citrinos sulčių ( galite ir daugiau),
4 šaukštai alyvuogių aliejaus,
pagal skonį druskos ir pipirų ( kaip minėjau naudojau iš Druskos namai druską ir pipirus).

Visas daržoves susmulkinkite. Kuo smulkiau-tuo geriau. Suberkite į dubenį.
Žoleles smulkiai sukapokite ir suberkite ant daržovių.
Citrinos žievelę, sultis, aliejų, druską ir pipirus sumaišykite tarpusavyje ir užpilkite daržoves.
Viską gerai išmaišykite.


Šaltinis:feastingathome.




No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...