Saturday 10 December 2016

Silkė su cinamonu

   15 dienų iki Kalėdų...Tokiu metu aš ilgiuosi saviškių esančių toli nuo manęs...Liūdna, kad šventes sutiksim atskirai...
    Tiesa, savaitgalį jau atskrenda mano uošvis, mano vaikų senelis...Šventes praleisime kartu.Aš ir toliau gaminsiu kaip išprotėjusi, bandysiu naujienas, tik nežinau ar bus receptai ir nuotraukos keliamos į blogą.Tiesiog uošvis nesuprastu mano to išsidirbinėjimo su maistu ir šokinėjimo su fotiku aplink patiekalą iš visų pusių.Na nebent kada nematys jis ir aš pasislėpusi greit nufotkysiu...:P

     Šiandieną pietums buvo silkė su keptomis bulvėmis.Mmmmm...dievinu silkę.O vyras pajuokavo, kad Kūčios pas mus jau atkeliavo :)




  • 5 silkės filė ,
  • 2 svogūnai,
  • 2 šaukštai cukraus,
  • žiupsnelis maltų juodųjų pipirų,
  • 2 šaukšteliai cinamono,
  • 1 citrina,
  • 150 ml.saulėgrąžų aliejaus.
Silkę supjaustykite gabaliukais, svogūnus pusžiedžiais.Sumaišykite cukrų, cinamoną ir pipirus.
Į stiklinį indą sluoksniuokite:svogūnai, silkė, cukraus, cinamono ir pipirų mišinys ir vėl svogūnai, silkė....Ir taip kol viską susluoksniuosite.Paskutinis sluoksnis svogūnų.
   Citrinos sultis sumaišykite su aliejumi ir užpilkite silkę.Dėkite į šaldytuvą 2 dienoms.
Valgant sudėkite į silkinę.Šitaip paruošta silkė tinkama valgyti, net ir po savaitės.



Idėja:Su šaukštu aplink pasaulį.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...