Sunday 15 July 2018

Baklažanų užtepėlė

Taip jau nutiko, kad mano virtuvėje nutilo samčių skambesys, prijuostės kabo pakabintos ir laukia savo dienos, kada vėl galės būti naudingos. Šiuo metu mažai gaminu, o jei ir gaminu, tai simboliškai. Mano virtuvėje - remontai.
Pagaliau ir aš turėsiu didelę, raudoną ir gražią virtuvę. Laukiu nesulaukiu tos dienos, kada visa tai pasibaigs, o aš relaksuosiu savo virtuvėje.
Tad, kad jūs manęs nepamirštumėte noriu pasidalinti dar vienu baklažanų receptu, kurį išbandžiau visai neseniai ir mano šeimai patiko kabliuoti šią užtepėlę su skrudinta duona.

Apie 1 val.,4-6 asmenims.

3 skiltelės česnako,
2 šaukštai alyvuogių aliejaus,
1 baklažanas,
150 gr. natūralaus jogurto,
1 citrinos sultys,
150 gr. feta sūrio,
žiupsnelis druskos,
žiupsnelis maltų juodųjų pipirų,
keli lapeliai šv. mėtų,
kelios riekelės norimos duonos.

Baklažaną perpjaukite per pusę ir apibarstykite druska, apšlakstykite aliejumi, sudėkite į foliją išklotą kepimo formą ir kepkite orkaitėje apie 30 min. Atvėsinkite. Išskobkite šaukštu visą baklažano turinį.
Jogurtą išsukite su išspaustais česnakais, feta sūriu, citrinos sultimis, smulkintomis mėtomis, pipirais, druska. Sudėkite baklažano minkštimą ir gerai išmaišykite.
Duoną paskrudinkite ir supjaustykite norimo dydžio gabaliukais.
Valgykite kabindami iš dubenėlio su duona arba galite užsidėti ant skrudintos duonos.




No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...