Wednesday 20 June 2018

Varškės apkepas su medumi.

Mano pusryčiai prasidėjo šiandieną varškės apkepu. Mano galva, tai puikus patiekalas gerai dienos pradžiai. Šiuo metu, kai mokslai baigti ir visa diena priklauso man, nesunku atsikelti anksčiau ir paruošti tokius pusryčius.
Varškės apkepo receptų yra daug ir kiekviena šeimininkė kepa pagal savo skonį ir poreikį.
Aš kepiau mažyčiuose indeliuose, tad viskas gavosi greitai. O ir man tiesą sakant iš tokių mažų indukų valgyti daug maloniau.

6 vnt. apie 40 - 45 min.

500 gr. kreminės varškės ( naudojau lenkiška iš kibirėlio),
4 kiaušiniai,
3 šaukštai medaus,
50 gr. manų kruopų,
1/2 st. pieno,
50 gr. sviesto,
2 šaukštai razinų ( nebūtina).

Manus užpilkite pienu ir leiskite išbrinkti.
Varškę, medų, kiaušinius, vanilinį cukrų ir tirpintą sviestą gerai išsukite. Sudėkite išbrinkusias manų kruopas, berkite razinas ir gerai išmaišykite.
Kepimo indelius patepkite sviestu ir pabarstykite šiek tiek manų kruopų ar džiuvėsėlių, supilkite 2/3 indelio tūrio varškės masės.
Kepti 180 C. temp orkaitėje apie 20 - 25 min.
Valgykite su pasirinktu padažu.




No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...