Wednesday 30 May 2018

Sushi su lašiša.

Nėra blogų šeimininkių, yra tik tinginčių sukiotis prie viryklės. Va taip buvo mano parašyta viename iš pirmųjų recepte, kai varčiau senus savo Samčio užrašai fb. įrašus. Ir nuomonės nepakeičiau, ji vis dar tokia pati.
Ir šiandieną po daugybės įrašų aš galiu pasakyti, kad mėgstu gaminti maistą, matau kaip tobulėju, judu pirmyn... O kažkada teta sakė:ta tai jau vyro nesusiras, nes nemoka valgyti gaminti ...:)
Tai va, vyrą turiu ir valgyti visai neprastai gaminu, matyt tam reikėjo laiko ir noro.
Vyliuosi, kad mano mažoji irgi su laiku išmoks gaminti valgyti ir tetos taip nesakys jai :)
O dabar... tadam, tadam... pristatau sushi.
Kažkada seniai, seniai buvau dariusi, bet trūko skonio ir...po tokio nenusisekusio reikalo mečiau sushių darymą ir jų nevalgiau. Bet šiandieną, vyro paskatinta surizikavau ir valio...Man pavyko!!!
Žinokit, jeigu man pavyko, pavyks ir jums. Būtinai bandykite namuose pasigaminti, skonius derinkite pagal save, o aš pristatau patį paprasčiausią ir lengviausią receptą.
Darbo mažai, o skonis....? Super!

34 vnt.,apie 50 min.

5 nori lapai,
2 st. ryžių sushiams,
2.5 st. vandens,
4 šaukštai ryžių acto,
2 šaukštai cukraus,
1 šaukštelis druskos,
150 gr. lašišos rūkytos,
1 ilgavaisis agurkas,
4 šaukštai majonezo.

Ryžius perplaukite 4 kartus šaltu vandeniu ir užpylę 2.5 st. vandens užkaiskite virti. Virti ant nedidelės ugnies apie 8 min., tada sumažinti dar liepsną ir virti 10 min. pamaišant. Išjungti ugnį ir uždengus palikite 30 min., kad ryžiai atvėstų ir išbringtų.
Sumaišykite cukrų, druską ir ryžių actą, išmaišykite, kad ištirptu. Supilkite ant ryžių ir išmaišykite.
Nori lapą dėkite ant bambukinio kilimėlio ir dėti ryžius.Paskleisti ryžius plonu sluoksniu, viename šone palikdami 1 cm. storio juostelę tuščią.
Per vidurį dėti juostelę majonezo, arurko šiaudelį, lašišos ir susukti ritinėlį.
Supjaustykite norimo dydžio gabaliukais ir tiekti su sojų padažu.
Skanaus.






No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...