Thursday 8 March 2018

Daržovių sriuba su Bri sūriu.

Visų pirma sveikinu visas moteris, paneles, mergaites su mūsų diena. Būkit laimingos, mylimos ir visada išlikite savimi.
O man rytas prasidėjo nuo to, kad vyresnėlis į lovą man ir savo sesei atnešė pusryčius ir... Mano universitetas pasveikino mane su tuo, kad angliškas kulinarinis žurnalas publikuoja mano darbus. Tad dabar įėjus į universitetą pasitinka mano veidas per didžiulį televizorių. O antradienį turiu anglų kalba interviu ir pasakosiu apie savo blogo rašymą, apie tai, kaip mano darbai atsirado angliškame žurnale ir t.t... 
Žodžiu prisigyriau, prisipasakojau ir dalinuosi receptu.
Ši sriuba gimė mano galvoje, kai atėjus į virtuvę ir nusprendus virti sriubą nežinojau ko noriu. Atidarius šaldytuvą ir pamačius link  galiojimo galo einančius briuselio kopūstus nusprendžiau su jais sužaisti. O dar šaldytuve visokių sūrių galybė, tai kaip jo nepanaudosi, kai jis čia taip puikiai tinka.
Gavosi kas gavosi ir beje... labai skani sriuba :)

8 asmenims, 40 min.

2 l. sultinio daržovių,
4 bulvės,
400 gr. briuselio kopūstų,
1 morka,
180 gr. Bri sūrio,
150 gr. žalių žirnelių,
kelios šakelės krapų,
druskos pagal skonį,
maltų pipirų pagal skonį.

Užkaičiame daržovių sultinį ir sudedame smulkintas bulves.
Briuselio kopūstams  nulupame viršutinius lapus, nupjauname kotelius jeigu yra ir perpjauname per puse. Kai bulvės šiek tiek suminkštėja, dedame kopūstus į sriubą.
Sudedame smulkintą morką ir verdame, kol daržovės suminkštėja. Nupilame skystį ir sutriname daržoves iki norimo tirštumo, pilame sultinį ( pilkite tiek, kokio tirštumo norite sriubos), sudedame  sūrį ir dar paplakame, kol sūris išsileis.
Beriame žirnelius, druską, pipirus ir paverdame kelias minutes, kol sriuba taps kreminės konsistencijos.
Išvirus sriubai suberkite smulkintus krapus.
Skanaus.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...