Sunday 25 February 2018

Keksiukai su riešutų sviestu.

Šiais picų, curry ar pastos ir panašių egzotinių patiekalų laikais tapo kažkiek nemadinga valgyti tai, ką ruošdavo mūsų mamos ar močiutės. Kodėl? Pernėlyg sudėtinga, užima daug laiko ir panašiai...
Man pats skaniausias maistas yra ne koks sushi, pica ar koks mandras desertas, o tiesiog paprastas keksiukas, močiutės kepti kotletai ar paprasta sriuba. Gal todėl ir aš rašau apie paprastus dalykus, kurie vyksta mano virtuvėje. Žinau, mano vaikais dar prisivalgys kitų šalių virtuvės patiekalų, bet dabar aš noriu, kad pasimėgautu mano vaikystės patiekalais, paprastais, bet be galo mielais ir jaukiais.
Šį kartą dalinuosi tikrai ne iš vaikystės receptu, bet tokiu, kuris buvo ruoštas vaikų susibėgimui ir mamoms prie kavos.
Jei mėgstate riešutų sviestą - pirmyn.

12 vnt., apie 60 min.

125 gr. kukurūzų miltų,
150 gr. kvietininių miltų,
1 šaukštelis kepimo miltelių,
120 gr. cukraus,
220 ml. pieno,
3 kiaušiniai,
50 gr. sviesto,
5 šaukštai riešutų sviesto,
250 gr. maskarponės sūrio,
100 gr. cukraus pudros,
6 braškės ar kitokios uogos.

Išlydytą sviestą sumaišome su pienu ir kiaušiniais.
Kitame dubenyje išmaišome miltus, kukurūzų miltus, cukrų, kepimo miltelius. Tuomet į kiaušinių plakinį beriame sausus produktus ir išmaišome. Sudedame riešutų sviestą ir išmaišome su mediniu šaukštu iki vientisos masės.
Pripildome 3/4  keksiukų formelės tūrio ir kepame 180 C. temp. apie 25 min.arba kol, keksiukai iškepa. Atvėsiname.
Kremui išplakame maskarponės sūrį su cukraus pudra ir su konditeriniu švirkštu išspaudžiame kremą ant keksiukų. Puošiame braškių puselėmis.




No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...