Wednesday 3 January 2018

Bulviniai kukuliai, įdaryti grybais.

Prieš kelias savaites viename konkurse laimėjau kolegų Dovilės ir Manto Bajalių knygą "Lietuvos virtuvė". Tai knyga, skirta visiems pasiilgusiems gimtųjų namų jaukumo, mamos su meile ruoštų patiekalų, šiltų linkėjimų iš kaimo...Tai puiki knyga išleista Lietuvos tūkstantmečio proga ir šioje knygoje 100 receptų, kuriuos žinome, mėgstame...Jeigu esate neabėjingas lietuviškai virtuvei, tai šį knyga turi būti Jūsų knygų lentynoje. Kas neturite, rekomenduoju nusipirkti arba laimėti kaip, kad aš laimėjau :) Ačiū Virtuvės knyga už dovaną.
Ir šiandieną mano virtuvėje vienas patiekalas iš šios knygos, iš mano vaikystės ir ko gero iš kiekvieno iš Jūsų vaikystės...

Įdaras:
1 svogūnas,
20 gr. lydyto sviesto,
1 st. virtų grybų,
1 šaukštas džiuvėsėlių.

Kukuliams:
8 bulvės,
1 kiaušinis,
2 šaukštai krakmolo,
druskos.


Svogūną smulkiai supjaustykite ir pakepinkite keptuvėje su sviestu. Sudėkite supjaustytus grybus ir pakepinkite kelias minutes. Suberkite džiuvėsėlius, išmaišykite ir atvėsinkite.
Išvirkite bulves su lupenomis, nulupkite ir sumalkite. Įmuškite kiaušinį, suberkite krakmolą, pasūdykite ir išminkykite.
Išplokite paplotėlius, dėkite įdaro ir formuokite kukuliukus.
Autoriai rekomenduoja virti riebaluose, bet aš viriau vandenyje, kaip virdavo mano šeimoje.
Valgome su  gritinės padažu.


Šaltinis: D ir M Bajalių knyga LIETUVOS VIRTUVĖ.

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...