Monday 2 October 2017

Mano nepagydomos ligos.

Sergu. Liga gan keista ir paplitusi tarp maisto tinklaraštininkų. Vadinasi ji LĖKŠČIŲ LIGA. Paprastas žmogus svajoja apie visą pietų servizą vienoda, o aš - apie kuo daugiau skirtingų lėkščių. Ir blaškausi tarp tūkstančio ir vienos lėkštės, nežinodama kokia griebti. O ir kainos tada būna nesvarbu, svarbu, kad toj lėkštėj matyčiau savo viziją.
Tuo tikslu šeštadienį pasiekėmė IKEA, nes apsimečiau, kad man reikia išsirinkti naujus baldus virtuvej ( rinkausi tikrai, ir fotkinau...), bet kojos nešė į lėkščių skyrių, o ten...Išsirinkau kelias gražuoles.
Matyt žinodama mano ligą vieną dieną parašė Vintažinio puslapio įkūrėja ir pasiūlė padovanoti kelias lėkštes iš savo  krautuvėlės vardu  VINTAŽINIS. Įėjus į šias valdas maniau išprotėsiu.Tikrai, tikrai...Ten tiek grožio ir dar tiek daug. Kai manęs paprašė išsirinkti nežinojau ką ir imti. Žinot, jeigu būtu mano valia, būčiau visus indus susigriebusi, nes ten tiek idealių lėkščių, ten tiek mačiau savo vizijų...
Ačiū  Vintažiniui, kad savo nuožiūrą išrinkai ( pagailėjai mano nervų) ir atsiuntei tokius grožius, ačiū už malonų bendravimą...
Jei ir jūs esate išprotėję dėl lėkščių ir aplamai indų, siūlau apsilankyti VINTAŽINIS fb. puslapyje ir būtinai kažką nusipirkti.

Ir dar...kita liga pas mane vardu KULINARINĖS KNYGOS ( vyre mano, kaip tu manę tokią ligonę pakenti?). Vakar prigriebiau visas tris. Draugė jau už galvos susiėmė, kad mano liga pažengusi toli ir progresuoja. Bet už tat vakare skaniai lovoj susivartė ir turiu minčių pietų stalui.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...