Monday 30 October 2017

5 savaitė. Morkų ir kopūstų salotos su kmynais.

Puslapio šone skaitliukas parodė, kad mano  bloge apsilankė jau virš 127 000 žmogiukų ir tai yra puiku, nes blogas sukurtas šiek tiek daugiau nė prieš metus. Ir rašo, kad šiuo metu labiausiai žmonės domėjosi Karšto pieno pyragu, o didžiausią srautą atviliojo į mano Samčio užrašų blogą visagalis googlas.  Didžiausia auditorija iš Lt., o jiems ant kulnų lipa šeimininkės iš Anglijos, Airijos ir JAV...Žinote, turiu sekėjų net iš Kinijos.  
Smagu matyti tokius skaičiukus, kai blogas dar nėra toks senas, dar galima sakyti trečias mano baby.
Bet aš nieko nežinau apie nuolatinius savo puslapio skaitytojus...Koks amžius?  Kokių patiekalų tikisi rasti mano bloge? Ką dirba? Ką mėgsta veikti laisvalaikiu?
Tad šiandien pirmadienis ir aš vėl vaišinu esamus ir būsimus savo blogo skaitytojus salotomis. Šį kartą jau 5 savaitė mano salotų prasidėjo ir šį kartą paprastos salotos. Gal visi jas žinote, valgėte, gaminote jau...Man buvo atradimas, nes čia dedasi vienas kitoks ingridiantas ir man su juo neteko valgyti dar šių salotų. Tad išbandžiau, paragavau, patiko ir pateikiu jūsų teismui.

1/2 nedidelio kopūsto,
2 morkų,
2 skiltelės česnako,
1/2 šaukštelio kmynų,
1 šaukštas grietinės,
2 šaukštai majonezo,
žiupsnelis druskos,
žiupsnelis maltų pipirų.
Kopūstą susmulkiname peiliu arba sutarkuojame, morkas sutarkuojame su burokine tarka ( gausis vienodas kiekis morkų ir kopūstų). Susmulkiname česnakus. Beriame kmynus, druską ir pipirus.  Dedame grietinę ir majonezą ir gerai išmaišome.
Puikiai tinka šios salotos keptos mėsos patiekalų.


No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...