Sunday 2 April 2017

Tinginys be kondensuoto pieno.

    Mano vyresnėlis G.kelias dienas vis prašė: prašom to pyrago su sausainiais padaryti.Prašė, prašė ir priprašė.Bet sakiau, kad jis turės sausainius sutrupinti.Oi, tas jam patiko ir net labai.Ir vis prašė pamokyti, kaip daroma, nes sakė užaugęs norės mokėti gaminti valgį kaip aš.
     Ir vėl, man asmeniškai su kondensuotu pienu nepatinka, nes tada būna toks lipnesnis...Panašiai gaminti mokė mane draugė I., tad šis šiek tiek paturbintas.
     Skonis 9 iš 10, bet tik todėl, kad man truputuką trūko drėgnumo.


  • 600 gr.sausainių,
  • 150 gr.sviesto,
  • 3 šaukštai geros kakavos,
  • 70 gr.cukraus,
  • 180 ml.pieno.
       Sausainius sulaužykite nedideliais gabaliukais.
Prikaistuvyje ištirpinkite sviestą, tada supilkite pieną, cukrų ir kakavą ir maišykite pastoviai, kol masė užvirs.Kai užvirs masė, dar pamaišykite minutę kitą, kol masė pradės tirštėti.
       Visą šią masę pilkite ant sausainių ir gerai išmaišykite.Visi sausainiai turi pasidengti šia mase.
Tinginio masę dėkite į indą ištiestą kepimo popieriumi, suspauskite, kad neliktu oro tarpų.
        Dėkite į šaldytuvą kelioms valandom.

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...