Thursday 8 December 2016

Kokosinis varškės apkepas

   Turiu naujieną.Mano gerbėjai tikriausiai žino, kad esu pakviesta prisijungti prie puikaus kulinarinio žurnalo Debesys.Iki tol jis buvo tik el.variantas, o dabar...jau ir popierinis.Man, mėgstančiai lovoj vartyti popierinias knygas ar žurnalus, puiki naujiena.Tikiuosi jums irgi?Tad nuo Gruodžio 14 d.ieškokite spaudos prekybos vietoje.O ir kaina juokinga...

Šiandieną pas mus svarbi diena.Bažnyčioje bus kalėdinis koncertas, kuriame su savo mokykla pasirodys ir mano abu vaikai.Jau dabar laukiu vakaro, ruošiu rūbus sau ir vyrui...Bus proga kaip sakant man suknelę apsivilkti. Šypt....
    Kadangi tokia diena, tai ir virtuvėj mažai sukuosi...Varškės apkepas šeimai pats tas.Sumaišau viską per 3 minutes ir kepa gražuolis orkaitėje.Skanu, lengva ir kažkas naujo.Patikti turėtu tiems, kas mėgsta labiau kaip pyragą.


  • 500 gr.varškės,
  • 3 kiaušiniai,
  • 5 nubraukti šaukštai manų kruopų,
  • 5 nubraukti šaukštai cukraus,
  • 4 šaukštai kokoso drožlių,
  • 100 gr.razinų,
  • 50 gr.ištirpinto sviesto,
  • žiupsnelis druskos.
Kiaušinius mušame į varškę, gerai išmaišome. I šią masę dedame manų kruopas, cukrų, kokosus, razinas ir druską. Gerai išmaišome, supilame ištirpintą sviestą, išmaišome ir pilame į riebalais išteptą ir  manais pabarstytą kepimo formą. Kepti 200 laipsnių orkaitėje apie 30 minučių. 

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...