Monday 17 October 2016

Vištiena garstyčių - medaus padaže

  •     Parašysiu jums apie viena savo " gerbėja" , kuri manęs nemėgsta, bet seka mano receptus, komentuoja ypač aktyviai po mano receptais Delfi portale....Sakysit reikia džiaugtis?  Visai ne, nes ji ne komentuoja, o pila pamazgas. Šiaip tai aš nei skaitau komentarų, nei komentuoju, nes kaip su draugėm aptarėm: normalūs žmonės ir taip turi ką veikt gyvenime nei komentarus rašyti.   Tai va, kartą draugė patarė paskaityti kaip po mano receptu vienas komentatorius darkosi vienas. Nuėjau paskaityti ir.....būtu juokinga, jeigu nebūtu graudu.Pasekiau daugiau savo receptų ir visur persona su tuo pačiu IP komentuoja.Sakysit ok, lai komentuoja.....Bet....Pati parašo, pati į savo kvailą komentarą atsako, bet nemato, kad pagal tą  IP visi komentarai supliekti.Žmogus rašė ir už savę ir apsimetęs kitu žmogumi pritarinėjo į savo komentarus...Juokinga? Dabar man irgi juokinga prisiminus, o tada teko delfiui net blokuot tą žmogų....Šiandien vėl tas pats žmogiukas apsireiškė ir parašė, kad aš neatskiriu anties nuo vištos...Kokio velnio sekioti mano receptus, jeigu aš tokia bloga šeimininkė?Graudu, kai žmogui vos ne 50 m.ir neturi savo gyvenimo, tik sekioti kitus ir rašyti savo komentarus, nuo kurių man nei šilta, nei šalta....
     Guodžia tas, kad kaip rašė kitos blogerės : visos pro ta š... praeina.


O dabar....Puikus receptas.Greitai pagaminamas, daug vargo nereikalaujantis patiekalas, o skonis....mmm, minkšta mėsa, sultinga...Būtinai kartosiu.


  • 4 viš­tie­nos krūtinėlės,
  • 2 šaukštai krakmolo,
  • 4 šaukštai medaus,
  • 4 šaukštai  grū­dė­tųjų gars­ty­čių,
  • 200 ml. vištienos sultinio (originale reikia obuolių sidro),
  • 2 obuo­liai,
  • 4  šaukštai miltų,
  • druskos,
  • maltų baltųjų pipirų pagal skonį.


Vištų krūtinėles nuplauname ir ištriname druska, pipirais maltais. Apvoliojame miltuose ir dedame į keptuvę su įkaitintu aliejumi.Šalia dedame skiltelėmis supjaustytus obuolius.
   Vištieną kepame pavartant, kol įgaus gražią geltoną spalvą.Obuolius irgi vartome.
Kol vištiena su obuoliais kepa, išmaišome medų, krakmolą ir garstyčias, pilame sultinį arba sidrą ir gerai išmaišome.Pilame į keptuvę su vištiena ir primažinę liepsną troškiname 10 min.
   Jeigu padažas per tirštas, dar praskiskite sultiniu.

Autorius minėjo, kad su Švyturio Ekstra puikiai vartojasi, bet man ir be alaus skaniai valgėsi.


Šaltinis:kąsuvalgyti.lt

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...