Thursday 13 October 2016

Čeburekai su grybais ir mėsa

    Šiandieną grįždama iš universiteto taip sušalau, kad pradėjau svajoti apie čeburekus su sultiniu.Vyrui parašiau sms: ką tu į tai? Atsakymas atskriejo negreit ( žmogus dirba ), bet pasirašo mano tokiai vakarienei.
    Recepto net neieškojau interneto platybėse, nes tikiu, kad tokio dar nėra ir tik mano fantazijos vaisius čia.Žinokite, jie puikūs.Tešlos receptas paimtas iš mano fb.draugės Inos, bet įdaras mano sugalvotas.
  
  • 350 ml.šilto vandens,
  • 3 šaukštai aliejaus,
  • žiupsnelis druskos,
  • apie 500 gr.miltų (aš truputį daugiau sunaudojau),
  • 450 gr.kalakutienos faršo,
  • 0.5 svogūno,
  • 5-6 pievagrybiai,
  • druskos, pipirų.

 Į šiltą vandenį supilkite aliejų, išmaišykite ir pilkite į dubenį su miltais. Suberkite druską, minkykite  kol tešla bus elastinga ir vientisa. Jei reikia, dadėkite miltų.
   Atidėkite tešlą į šoną, kol ruošite įdarą.
Nedideliame kiekyje aliejaus apkepinkite svogūną smulkintą ir smulkintus pievagrybius.Dėkite į dubenį su faršu ir subėrę prieskonius gerai išmaišykite.
    Tešlą iškočiokite plonai, su apvalia forma išspauskite apskritimą, dėkite faršo ir grybų įdarą ir užlenkę per puse su šakute suspauskite kraštelius.
    Kepkite įkaitintame aliejuje kol gražiai iškeps.
    Man gavosi 12 čeburekų.Vartojome su sultiniu.



No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...