Thursday 18 August 2016

Bananiniai keksiukai



Susiruošiau kepti keksiukus, o išsirinkti sunku iš galybės.Kiek knygų, kiek kulinarinių žurnalų su jais....Sunku.
Pradėjusi plakti kiaušinius akys užmatė ne pirmos jaunystės  bananus ir prisiminiau kaip Vilma iš Širšių lizdas blogo patarė būtinai išbandyti šiuos keksiukus.  Aš nebūčiau aš, jeigu nebūtu padaryta pagal mane :) Žodžiu vietoj aliejaus naudojau tirpintą sviestą ir dar, kad gyvenimas būtu saldesnis uždėjau kremo karūnas...
Žodžiu, imkit ir bandykit, tikrai patiks....

2 bananai,
1 obuolys,
2 kiaušiniai,
150 gr.cukraus,
1 šaukštas grietinės,



140 gr.miltų,
0.5 šaukštelio kepimo miltelių,
1 šaukštelis cinamono,
žiupsnelis druskos (pamiršau),
100 gr.lydyto sviesto.

Bananus sutriname, obuolį sutarkuojame burokine tarka.
Įmušame kiaušinius ir gerai išplakame.Dedame cukrų, grietinę ir vėl gerai išplakame.Supilame ištirpintą sviestą ir vėl plakame.
Persijojame miltus, kepimo miltelius, cinamoną ir įmaišome į plakinį.
Dedame į tešlą į keksiukų formeles ir kepame 190 laipsnių temp. apie 20 min.
Atvėsiname ant grotelių.

Kremui:
250 gr.maskarponės sūrio,
150 gr.cukraus pudros.

Maskarponę išplakame su cukraus pudra.Kremą dedame į konditerinį maišelį ir spaudžiame kremą ant atvėsusių keksiukų.
Puošiame uogomis.

p.s. čia aš sugalvojau puošt kremu, bet patikėkite manim, jie puikūs ir be kremo :P

Šaltinis kaip ir minėjau Širšių lizdas,bet tobulinta  pagal mane. 

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...