Thursday 2 August 2018

Vištienos ir cukinijų troškinys.

Nežinau kaip jums sekasi tvarkytis su kažin kur bėgančiu laiku, bet man paskutiniu metu sunkiai. Vaikai atostogauja, tad ramiai su jais namuose nepasėdėsi, tad vis kur nors judam, lekiam, bėgam... ir nepastebim kaip vėl vakaras ir nieko doro nenuveikėme.
Beliko kelios dienos ir skrisim aplankyti savų į gimtinę. Oi kiek visko priplanuota:su kuo susitikti, ką pamatyti, ką išbandyti, ką paragauti... 
Žodžiu po atostogų bus naujų atradimų, naujų skonių, naujų minčių... O dabar dalinuosi puikiu troškiniu, kurį mano vaikai noriai valgė ( pamenate portale Tavo vaikas kaip pasakojau, ką valgo mano vaikai, tad šį kartą aš labai džiaugiuosi jų pasirinkimu), o man buvo daug laimės, kad galiu įsiūlyti cukinijos.
Troškinys gavosi sotus, kvapnus ir labai skanus. Daržoves galite dėti kokias mėgstate, bet man toks dėrinys yra labai skanus.

3 - 4 asmenims, apie 1 val.

400 gr. vištienos ( nukaulinau blauzdeles tam reikalui),
2 skiltelės česnako,
1 nedidelė cukinija,
1 - 2 morkos,
4 bulvės,
3 šaukštai aliejaus,
300 ml. sultinio,
druska,
pipirai.

Vištieną supjaustome vieno kąsnio gabaliukais.
Keptuvėje įkaitiname aliejų ir sudedame vištieną. Kepiname iki lengvai paskrus.
Daržoves nulupame. Cukiniją ir bulves supjaustome nedideliais gabaliukais, morkas sutarkuojame, o česnakus išspaudžiame. Viską sumaišome dubenyje.
Į dubenį su daržovėmis sudedame apkepintą vištieną, beriame pagal skonį druskos ir pipirų ir išmaišome.
Sudedame į kepimo indą, užpilame sultiniu arba vandeniu, uždengiame ir troškiname orkaitėje 180 C. temp. apie 30 - 40 min..
Valgant galite paskaninti grietine ir pomidorų padažu.



No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...