Thursday 9 August 2018

Kriaušės su salierų ir varškės įdaru.

Ne visi gimėme su šefo peiliais rankoje. Ne visi mokama gaminti restorano lygio patiekalus. Ne visi turime galimybių vaikščioti kasdien vakarieniauti vis į kitą restoraną.
Aš gaminu pati ir kartais nei laiko, nei noro nėra tam, bet aš vistiek gaminu, nes man patinka.
Būna ir man nesėkmių virtuvėje, būna, kad ir gėda klausti vyro ar jam patiko... Visko būna.
Tačiau aš džiaugiuosi, kad nepaisant visko, aš vis dar džiaugiuosi, kad gaminti mėgstu ir nepaisant to, kad aš gaminti pradėjau ne taip kaip kitos vaikystėje, o jau gan brandesnė. Ir manęs dar tiek daug naujų skonių laukia prieš akis.
Šiandieną viena labai faina mergina atvežė knygų mano organizuojamai akcijai ( ačiū Jovita labai tau) ir ten buvo viena kulinarinė knyga...Aš ją smalsumo vedama praverčiau ir radau skaniai atrodantį užkandį, kurį pagaminau pagal savo nukrypimus į šoną.
Ir vėl naudojau Druska produkciją, tik šį kartą ATLAS SPRING SALT, kuri čia grojo labai skania nata ir užkandį pakylėjo į kitą lygmenį.

2 asmenims, 10 min.

2 didelės arba 4 mažos kriaušės,
200 gr. feta sūrio,
3 - 4 šaukštai natūralaus graikiško jogurto,
1/2 geltonos saldžios paprikos,
1 saliero stiebas,
keli lašai citrinos sulčių,
pagal skonį maltų baltųjų pipirų,
pagal skonį Atlas Spring Salt druskos,
žiupsnelis smulkintų šviežių krapų.

Kriaušes supjaustykite storomis riekėmis. Sūrį sutrinkite su graikišku jogurtu.
Papriką ir saliero stiebą susmulkinkite ir įmaišykite į sūrio masę, paskaninkite žalumynais, pipirais, druska bei citrinos sultimis.
Varškės kremą sluoksniuokite su kriaušių riekelėmis.
Skanaus.

Mintis:knyga Vegetariški patiekalai, tik ten naudojama grūdėta ir paprasta varškė, o aš keičiau pagal save feta ir jogurtu.




No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...