Tuesday 14 November 2017

8 savaitė.Burokėlių salotos.

Dar vienos salotos.
Mes salotas valgome beveik kiekvieną dieną ir stengiamės, kad būtu kuo paprastesnės, kad tiktu visų skoniams.
Šias salotas gamina mano babūnė ( taip aš vadinu savo močiutę, kuri yra garbaus 83 metų amžiaus ir dar oi kokia vikri ir veikli ), tad lyg ir nieko naujo mano namuose, nes aš jas valgau nuo vaikystės, bet...noriu pasidalinti su jumis, nes gal kam ir naujiena bus.
Senas, geras receptas.

2 virti burokėliai,
2 virti kiaušiniai,
2 marinuoti agurkėliai,
1/2 svogūno,
druska pagal skonį, 
malti pipirai pagal skonį,
1/2 šaukštelio garstyčių,
2 šaukštai majonezo.

Burokėlius supjaustome šiaudeliais arba sutarkuojame burokine tarka.
Kietai virtus kiaušinius susmulkiname , svogūną supjaustome kubeliais.
Agurkus nuvarviname ir supjaustome kubeliais.
Garstyčias išmaišome su majonezu, druska ir pipirais.
Padažą dedame ant daržovių ir išmaišome.
p.s. mano močiutė dar deda kartais ir virtų pupelių.


Šaltinis:mano babūnė Antanina :)

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...