Friday 23 June 2017

Bulviniai blynai vaflinėje.

Londonas mano nauja meilė gimusi iš antro ar trečio žvilgsnio. Nors gal ir ne, nes kai lankiausi ten pirmą kartą jau supratau, kad čia dar sugrįšiu ir mūsų meilė taip lengvai nesibaigs.
Tai va, po ilgo laiko sugrįžau su geriausia drauge ir jos dukra. O kaip jaudinausi, kad nepaklystume, nes iki tol manę po šį miestą vedžiodavo, o dabar aš turėjau būti gide.
Ne taip baisu buvo kaip įsivaizdavau, o kiek įspūdžių, o dar kiek nuovargio...
Būtinai dar ten sugrįšim, prižadu sau.

O dabar, po visų kelionių galiu ramiai užsidaryti virtuvėje ir gaminti, gaminti...Ech, šiandien keksiukų diena, nes rytojui turiu iškepti visą kalną jų.

Šiuos blynus kepiau jau ne kartą ir ne du...Receptas netgi yra įkeltas fb. puslapyje vos ne vienas iš pirmųjų. Aš jau buvau pasiilgusi lietuviškų patiekalų, tad man lengviausia pasirodė iškepti blynus, tad...

Kas mėgsta bulvinius blynus ir dar su grietine, tai patiekalas patiks.

10 nedidelių bulvių,
1 kiaušiniai,
2 šaukštai miltų,
2 nedideli svogūnai,
druska,
pipirai.

Padažas:

3 šaukštai grietinės,
3 šaukštai natūralaus jogurto,
pundelis svogūno laiškų,
druska,
pipirai.

Bulves nulupame, nuplauname ir sutarkuojame smulkiai kartu su svogūnais.
Mušame kiaušinį, beriame miltus, prieskonius ir gerai išmaišome.
Čirvinių blynų keptuvę įkaitiname ir patepame aliejumi.
Dedame nepilną samtuką tarkių ir kepame, kol gražiai apskrunda.
Svogūno laiškus susmulkiname ir sumaišome su grietine, jogurtu ir prieskoniais.
Tiekiame blynus su padažu, kol šilti.
Man gavosi iš šio kiekio  8 blynai.





No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...