Friday 30 December 2016

Vištienos kepsnys

    Viename kulinariniame konkurse mano receptas pateko tarp 5 laimingųjų ir gavau 40 eurų vertės čekį.Jau žinau, kad jis bus išleistas kulinarinėms knygom, tik vis neišsirenku dar kokioms...Pasiūlymų yra?
    Ir dar...mano mišrainė apelsino indeliuose patenka į Lryto visų metų geriausių receptų 3-tuką.Valio.Smagiai baigiasi metai.
     Kitais metais metu sau iššūkį, kad receptai įdomesni bus, nuotraukos kokybiškesnės, o aš ne taip dažnai vaidensiuosi, kad jums nenusibosčiau...
      Kadangi rytoj jau sutiksim Naujus Metus, tai šiandien skubu meistrauti tortą.Turiu prisidėjusi kalną receptų, bet dar neišsirinkau to pačio pačiausio verto būti ant stalo tokia proga.Tad aš lekiu prie darbų, o jums palieku vištienos kepsnio receptą, kuris gal būt tiks šventiniam stalui.Paprastas, bet laaabai skanus.

4 vištienos krūtinėlės (pas mane nedidelės buvo),
apie 10 šaukštų miltų,
2 kiaušiniai,
džiuvėsėlių apvoliojimui ( originale minimi dribsniai smulkinti, bet man su jais nepatinka).
pipirai, druska,
aliejaus kepimui.

Krūtinėlę ištriname druska, pipirais ir leidžiame pasimarinuoti kelias minutes.
Kiaušinius išplakame su trupučiu druskos.
Keptuvėje įkaitiname aliejų.
Krūtinėlę apvoliojame miltuose, tada kiaušinio plakinyje ir galiausiai džiuvėsėliuose.Dedame į keptuvę su aliejumi ir kepame, kol mėsa iškeps.Jei norite storesnės paniruotės, tada prieš dedant į keptuvę dar kartą apvoliojame miltuose, kiaušinyje ir džiuvėsėliuose.Aš po 1 kartą tik, bet užteko ir buvo traškus paviršius.

Galite apkepti keptuvėje ir baigti kept orkaitėje.
Valgėm su Piemenų salotomis.

Puikus patiekalas kam nėra laiko ilgai žaisti virtuvėje.


Šaltinis:SigitaCooks.lt

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...