Monday 14 November 2016

Kepta antis.

    Savaitgalis užskaitytas tobulai, nes eilinį kartą laikas su šeima praleistas puikiai.Šeštadienis kaip visada keliaujant, o sekmadienis bent jau man tingus...Vyras su vaikais malėsi po parkus, o man leido patinginiauti.Gėda sakyti, bet ...pramiegojau visą laiką kol jie malėsi gamtoj...Matyt man to trūko, nes atsikėliau pailsėjusi ir su nuotaika.
    Aišku, šeima neliko be vakarienės.Kepiau antį, kuri greitai buvo suvartota pagal paskirtį.
Originaliame recepte siūloma marinuoti 8 val.,o aš marinavau beveik 2 paras.Skonis puikus, mėsa minkšta, pati krito nuo kaulų...

     2 kg.antis,
     2 l.vandens,
     4 šaukštai druskos,
    sauja mėgstamų prieskonių ( čili pipirai, juodieji pipirai nemalti, lauro lapeliai susmulkinti),
     2 citrinos,
     2 greipfrutai.

Antį ištrinkite prieskoniais ir dėkite į puodą didelį, kad tilptu antis.Sudėkite susmulkintus vaisius ir truputį juos paspauskite, kad išbėgtu truputį sulčių.Užpilkite vandenį sumaišyta su druską ir padėkite visą šį gėrį į šaldytuvą pailsėti bent jau per naktį.
     Prieš kepant, antį nusausinkite ir dėkite į skardą kepti.
Kepkite 220 C.tem.30 min.,tada sumažinkite kaitrą iki 180 C.temp.ir kepkite valandą.
Jei viršus pradės degti, pridenkite folijos lapu, nors man neprireikė jos.
  Valgykit su pasirinktu garnyru.Mes valgėme su salotomis tik.





Idėja rasta oditėlės bloge.

No comments:

Post a Comment

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...