Wednesday 20 December 2017

Kalėdų Senelis Slapukas 2017 ir...Pyragėliai su mėsa.

Pamenate pasakojau apie  Kalėdų Senelį Slapuką žaidimą, kuris vyksta tarp maisto blogerių? Tai va, jį organizuoja Viktorija iš Receptų medis, kuris kasmet suburia visus maisto blogerius į krūvą ir slapčia keičiasi dovanomis. Šiemet ir aš išdrysau sudalyvauti. Nuo dūšios rinkau dovaną savo blogerei ( teko apsilankyti jos rašomame bloge, pasidomėti kuo žmogus gyvena...) ir kiek žinau, jau pasiekė  dovanėlė ją.
O aš vakar pražiopsojau paštininką su dovanėlę, tad šiandien teko nubėgti pasiimti. Mano slapukas buvo Jūratė iš Nekenčiu virtuvės. Dovanėlė labai miela, puikiai apgalvota kiekvienam mano gyvenimo atvėjui. Matosi, kad žmogus domėjosi, skaitė mano blogą, nes viskas puikiai pataikyta ir į temą. Ačiū labai mieloji Jūratę  už visą tai. Jaukių ir ramių švenčių!!!

O dabar po tiek daug rašymo, paplieksiu dar...Negaila gi :)
Šis receptas senas kaip mano gyvenimas ( na beveik...) ir gamintas ne kartą ir ne du, ir ne tris...Berods ir fb. puslapyje mano yra jau publikuotas šis receptas, bet šį kartą šiek tiek pakoreguotas ir gamintas pagal Beatos pirmąją knygą.
Šiandieną kepiau juos, nes vyras važiavo pro namus ( na beveik), tai iškepiau jam ir dar šiltas pristačiau į vietą. Šie pyragėliai labai skanūs tiek šilti, tiek šalti... Ir vyrui į darbą, ir vaikams į mokyklą puikus pasirinkimas ( kartais nėra galimybių pasišildyti).
Tad, rekomenduoju šiuos skanėstus į pietų dėžutę įsidėti dažniau...

1 svogūnas,
500 gr. maltos vištienos arba kiaulienos,
1/4  šaukštelio dž. raudonėlių,
1/4 šaukštelio maltos saldžios paprikos,
1 kiaušinis į masę,
žiupsnelis druskos,
žiupsnelis maltų pipirų,
500 gr. sluoksniuotos bemielės tešlos,
1 kiaušinis aptepti viršų.

Smulkiai supjaustykite svogūną ( aš kartais sutarkuoju).
Į vištienos faršą dedame smulkintą svogūną, beriame dž. raudonėlį, maltą papriką, druską ir pipirus. Įmušame kiaušinį ir išmaišome.
Tešlos lakštus ištiesiame ant stalo, dedame faršo ir suformuojame dešrelę. Supjaustome norimo dydžio gabaliukais, šonus gerai užspaudžiame, viršų keliuose vietuose įpjauname ( kad išeitu garai) ir dedame į kepimo skardą ištiestą kepimo popieriumi.
Aptepame pyragėlių viršų plaktu kiaušiniu ir kepame  15 - 20 min. 200 C. temp. orkaitėje.
Iš šio kiekio gaunasi apie 10 vnt. ir užtruksite apie 40 min.
p.s. man šie pyragėliai labai skanu su sultiniu.
p.s. galite pjaustyti ir mažesniais ir didesniais gabaliukais, čia jau fantazijos reikalas.

Šaltinis: rasta Beatos knygoje, tik aš gaminu pagal save.



1 comment:

  1. Labai smagu, kad spėjo dovanėlė atkeliauti dar iki švenčių ir maždaug tuo pačiu metu, kai ir pati gavau! :) Džiugu, kad turinys pasirodė mielas. Kiekvienais metais (ir jau buvo 5-tieji) gavus savo slapukišką objektą, nuoširdžiai skiriu laiko perskaityti visą blogą, kad nors už ko nors užsikabinti renkant dovanėlę. Ačiū, kad pakankamai daug apie save rašot :) Linkėjimai gražiai Jūsų šeimynai su katinėliu priešaky :)
    P.S. Pyragėlius šituos irgi esu išbandžius - geras, patogus reikalas į gamtą ar kolegų susibūrimus :)

    ReplyDelete

Mėtų ir bazilikų ledai

  2 stiklinės plakamos grietinėlės 1 stiklinė riebaus pieno 0.5 stiklinės cukraus 1 nemažas pundelis mėtų kelios šakelės baziliko  4 kiaušin...